Sprzątanie firm w Warszawie, a reklama

2020-07-26

W mediach dominują mężczyźni. Częściej są zapraszani w roli ekspertów, nawet przez redaktorki. Także panele kobiece bywają prowadzone przez mężczyznę. Ktoś musi zarządzić tym kurnikiem. Czy panie same by sobie nie poradziły?


Sprzątanie firm Warszawa http://uslugi-sprzatanie.pl/sprzatanie-biur-warszawa/, a istota współczesnej reklamy

Z dużą częstotliwością media nagłaśniają przypadki karygodnych wypowiedzi mężczyzn na temat kobiet i zachowań panów wobec pań. A to poniżają je oni, określając jako głupie i niegodne prawa głosu, a to molestują opowieściami o zaletach swego przyrodzenia, wykazując gotowość okazania dowodu w odniesieniu do sprzątania firm w Warszawie.


Zachowania takie rażą szczególnie, gdy dotyczą osób z pierwszych stron gazet, jednostek reprezentujących naród. W większości krajów rozwiniętych zostałyby uznane za przestępstwo. W Polsce niestety często uchodzą na sucho, a bohaterowie tych skandali nie znikają z życia publicznego. Sprawy w sądach ciągną się latami. Społeczeństwo łatwo odczytuje przekaz: wolno poniżać kobiety, tyle że jednym bardziej, drugim mniej.


Zarazem żywimy przekonanie, że Polska to kraj szarmanckiego traktowania kobiet, łącznie z całowaniem w rękę i kwiatkiem na ósmego marca. Czyli wszystko jest w porządku, nawet lepiej niż w innych krajach, jeżeli chodzi o sprzątanie firm w Warszawie.


Część kobiet już sobie uświadamia, jak wiele reklam poniża naszą godność. Nie jesteśmy w nich traktowane jak wartościowe osoby, ale jak przedmioty, obiekty seksualnego pożądania. Sęk w tym, że występujące w reklamach kobiety pozwalają na to, aby je wykorzystywać: myją piersiami szyby samochodowe, siedzą okrakiem na lokomotywie - udostępniają części swojego ciała do działań marketingowych. Już nawet nie są ludźmi, a stają się użytkowymi gadżetami. Chociaż coraz więcej się o tym mówi, to reklamy są coraz bardziej upokarzające. Kiedy to sobie uświadomimy, zaczniemy dbać o swoją godność. Potrzebujemy jeszcze trochę czasu, aby rozbudzić samoświadomość.